کلیه طبیعی درمان چین برای Malnutritions در ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه طبیعی درمان چین برای Malnutritions در ESRD

Malnutritions یکی از ناراحتی های جهانی در مرحله نهایی بیماری کلیه (ESRD)، چه چیزی بیشتر است، آن را نیز یک عامل تهدید کننده زندگی برای سفارش ESRD sufferers.In برای از بین بردن malnutritions، ما را یک رفتار برای پیدا کردن علل malnutritions و همچنین برخی از روش های درمانی کلیه برجسته در چین، اجازه دهید یادگیری برخی از دانش خاص در مورد آنها.
علل malnutritions
کوتاه از پروتئین است. همانطور که بسیاری از افراد مبتلا به ESRD داشته اشتها در نتیجه منجر به غذا کمتر است. اگر چه طرح رژیم غذایی ممکن است تحت جهت دکتر را تمرین، شرایط جذب متفاوت از فردی به فرد می باشد. بسیاری از دستگاه گوارش ESRD به عنوان ضایعات بیش از حد نابود و سموم نگهداری می شوند در malnutritions blood.Therefore ما ظاهر می شود.
از دست دادن بیش از حد پروتئین
افراد مبتلا به ESRD نشت پروتئین را در فرم از urine.With توسعه ESRD، GFR کمتر می شود. به عنوان GFR کاهش می دهد، بدن ما از دست می دهد بیش protein.In جنبه دیگری، بسیاری از افراد مبتلا به ESRD شرایط دیالیز به عنوان جایگزینی عملکرد کلیوی. با این حال، دیالیز در واقع بیش از حد مواد زائد و سموم حذف اما پروتئین نیز included.Therefore malnutritions حمله افراد مبتلا به ESRD.
احساسات ESRD بیمار
ما بهتر است یک نگرش مثبت به مبارزه با disease.Otherwise کلیه، افراد مبتلا به ESRD یک پیشرفت سریع است. به عبارت دیگر، احساسات خوب بهبود ایمنی است که سودمند باشد.
کلیه درمان چین
در حال حاضر بسیاری از روش های درمانی کلیه به شما کمک کند به امید به زندگی طولانی تر شما و جلوگیری از دیالیز است که بسیاری از عوارض. درمان ما در داروهای چینی است. بسیاری از افراد مبتلا به کلیه از کشورهای دیگر آن را درمان های طبیعی آن را به عنوان عارضه جانبی چند و خوب در کمک به آنها برای برای یک مدت طولانی زنده ماندن است. همانطور که همه ما می دانیم این است، هیچ درمانی برای ESRD، تنها چیزی که ما باید انجام دهیم این است برای پیدا کردن درمان بهتر و محافظت از کلیه ها به عنوان زمانی که ممکن است وجود دارد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و ارضا تصفیه خون تمام شرایط بالاتر از همه. لطفا به ما بپیوندید و مبارزه با ESRD با هم.
اگر شما هر گونه کمک در درمان ESRD نیاز، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: